سرویس های پارس وی دی اسمقالات برتر

سرور مجازی ترید چیست و چگونه کار می کند ؟

سرور مجازی ترید

ترید چیست ؟

قبل از اینکه با مفهوم سرور مجازی ترید چگونه کار می کند آشنا شویم بیایید با مفهوم ترید “Trade ” یا معامله آشنا شویم ، مفهمومی میباشد که بیشتر در اقتصاد به مفهموم خرید و فروش کالایی و یا خدمات خاصی استفاده میشود.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید، سرور ویندوزی است که از طریق ریموت دسکتاپ میتوانید به آن متصل شوید و بدون اینکه آیپی شما تغییر کنید با یک آیپی ثابت و از یک لوکیشن معتبر و مورد تایید صرافی با خیال راحت به ترید ارزهای دیجیتال بپردازید.

ترید چیست؟

از آنجایی که در بازارهای آنلاین همه چیز در لحظه میباشد . حتما برای شما در زمان معامله یا ترید اتفاق افتاده است که تمایل داشته باشید ارز و یا سهام خاصی را خرید کنید ، اما به دلیل بالا بودن تقاضا امکان خرید نداشته باشید.

راه حل مشکل :

راه حلی که خیلی از حرفه ای های بازار آنلاین پیشنهاد می کنند. درخواست خرید در ساعات اولیه بازار ، اما به دلیل سرعت معمولی که اینترنت های شخصی دارند همیشه در زمان معامله یا درخواست ما دیر ثبت می شود و یا اصلا معامله انجام نمی شود. دلیل این مورد ریکوئست (request) بالا به سرور های سایت می باشد.

زمانی که تعداد زیادی درخواست همزمان به سمت سرور مرکزی ارسال شود باعث تاخییر در ارسال درخواست می شود. مانند یک اتوبان که ترافیک شده است.

اگر در بازار بورس جهانی (فارکس) یا بایننس هستید حتما مشکل این برای شما اتفاق افتاده است ، راه حل این مشکل یک اینترنت پر سرعت میباشد تا درخواست (ریکوئست) شما را سریعا به سرور های سایت معامله برساند.

مجموعه ی پارس وی دی اس سرویسی با نام سرور مجازی ترید طراحی کرده تا این مشکل را برای تریدرها برطرف کند. این سرور مجازی در شبکه ی فرانسه میزبانی می شود.

نمونه ی تست شده سرور مجازی فرانسه برای معامله در سایت بایننس.

در این ویدیو سرعت کار با سرور مجازی در کنار کامپیوتر شخصی نمایش داده می شود.

همانطور که مشاهده کردید هیچ تفاوتی در سرور مجازی و کامپیوتر از نظر کارکردن کاربر وجود ندارد. اما نکته ای که وجود دارد در زمان ارسال درخواست چون پینگ سرور پایین میباشد بسیار سریع تر به سرور مرکزی ارسال می شود.

سرور مجازی ترید چه خصوصیاتی دارد

سرعت بالای اینترنت (پورت یک گیگابیت)

سخت افزار قدرتمند سرور

هارد Nvme  (سرعت بالا هنگام کار با مرورگر)

همراه با پنل مدیریت سرور مجازی

تست شده برای معاملات بایننس

تست شده برای معاملات بورس فارکس

همراه با آموزش کار با سرور مجازی

 

در نظر داشته باشید به صورت کلی سرور پردازنده گرافیکی ندارد و با توجه به مورد استفاده از سرور (بایننس و پخش تصاویر متحرک) به دلیل نیاز به پردازش این مورد از سمت پردازنده (CPU) سرور ، سرعت مناسبی از طریق اتصال با ریموت دسکتاپ نخواهید داشت .
راهکار پیشنهادی واحد فنی برای این مورد راه اندازی شبکه اختصاصی بر روی سرور مجازی بایننس است که از طریق ناحیه کاربری ، پکیج های پشتیبانی قابل انتخاب است و به این صورت از منابع سیستم شخصی استفاده شده و سرور فقط انتقال ترافیک شبکه شما و تغییر آی پی را انجام میدهد. با توجه به اینکه تمامی سیستم های شخصی کارت گرافیک و توانایی پخش ویدئو و تصاویر متحرک را دارند ، مشکل تاخیر در پردازش تصاویر به صورت کلی برطرف میشود.

درصورتی که سئوالی در این خصوص داریدبا ما از طریق بخش چت و یا تماس در ارتباط باشید 

۰۲۱-۹۱۰۱۴۵۶۵ – ۰۲۱-۹۱۰۱۳۵۶۵

مشاهده پلن های سرور مجازی فرانسه

 

در صورتی سئوالی در خصوص سرور مجازی چیست و یا انتخاب سرویس دارید با ما از طریق چت سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

تماس با ما : ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۶۵ – ۰۲۱۹۱۰۱۳۵۶۵ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا