اخبار تکنولوژیدسته‌بندی نشدهموبایل

صفحه نمایش های تاشو

گوشی جدید سامسونگ به نام Galaxy Fold در ماه سپتامبر سال 2019 عرضه خواهد شد ؛ ولی گوشی های دیگری نیز با صفحه نمایش های تاشو در راه هستند

 

پس از تاخیری 5 ماهه سرانجام شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر Galaxy Fold را عرضه خواهد کرد .
کمپانی سامسونگ گفته است که مشکلات صفحه نمایش را که در ماه آوریل گذشته گزارش شده بود را برطرف کرده است و همچنین در یکی از گردهمایی های این شرکت ، چند هفته پیش از ظاهر جدید صفحه نمایش تاشو رونمایی کرده بود ، ولی فقط شرکت سامسونگ طرح این نوع صفحه نمایش را نچیده است ، دیگر کمپانی ها بیکار ننشسته و گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو معرفی کرده اند .

گوشی های صفحه تاشو به همراه نسل 5G آماده اند تا در 5 سال آینده صنعت فناوری را تغییر دهند . هرگوشی صفحه تاشو که در امسال خواهیم دید فقط یک نشانه ازتحولاتی است که در سال های آتی خواهیم دید ، اندازه گوشی ها نازکتر خواهد شد ، عمر باتری بیشتر خواهد شد و صد البته سرعتشان بیشتر میشود .

این که گوشی های صفحه تاشو شروع متزلزلی داشته اند صحیح است ، همچنین اینکه آیا گوشی Galaxy Fold موفق عمل خواهد کرد و یا خیر نیز مشخص نیست ، ولی قطعاً با پیشرفت این صنعت ، شاهد تولید گوشی های تاشوی زیادی خواهیم بود .

در ادامه برخی از گوشی های صفحه تاشو را بررسی خواهیم کرد :

 

1 – Samsung Galaxy Fold :

در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد .
سامسونگ به عنوان اولین شرکت ، تکنولوژی گوشی صفحه تاشو را به جهان معرفی کرد و خیلی ها را مشتاق دیدن این گوشی ساخت ، گوشی همانند یک کتاب تا اندازه 7.3 اینچی باز میشود .

 

2 – Huawei Mate X :

 

بنابر گفته کمپانی هوآوی این گوشی در اکتبر رونمایی خواهد شد ، با روند آمدن گوشی های صفحه تاشو و 5G ، گوشی Huawei Mate X هر دوی آنها را دارد با صفحه نمایشی 6.6 اینچی ، زمانی که تا میشود تا 8 اینچ افزایش می یابد .

 

3 – Royole FlexPai :

گوشی Royole FlexPa اولین تلفن قابل انعطاف این شرکت بود ، که در اکتبر سال 2018 معرفی شد .

گوشی با صفحه نمایش 7.8 اینچی ، همراه با 6 گیگ رم و حافظه 128 گیگابایتی عرض شد .

نام سیستم عامل گوشی Water است و اندروید را نیز پشتیبانی میکند ، صفحه نمایش قابل تا شدن این گوشی در جهت ها مختلف و گزینه های قابل نمایش متفاوتی تغییر می یابد .

 

 

اخبار مربوط به موبایل را از طریق ParsVds دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا