گیم

نسخه کلاسیک وارکرافت برگشت !

نسخه کلاسیک وارکرافت برگشت! از امروز دوباره مانند سال 2006 میتوان نسخه قدیمی world of warcraft را بازی کرد .

زمانی که از روز دوشنبه 26/8/2019 سرورهای بازی WoW مخفف (world of warcraft) آنلاین شدند پلیرهای این بازی محبوب میتوانند همانند سال 2006 نسخه قدیمی این بازی را با گرافیکی جذابتر بازی کنند .
کمپانی بلیزارد ، برای پلیرها realm های مختلفی را در نظر گرفته است که از صف های طولانی به علت ازدحام بیش از حد کاربران چلوگیری شود ، ولی با این وجود باز هم نسبت به دهه قبل انتظار میرود که بازیکنان صف های طولانی تری داشته باشند .

wow کلاسیک در آمریکا روز دوشنبه آنلاین شد . بازیکنانی که قصد وارد شدن به بازی را داشتند با صف هایی طولانی مواجه شدند . دوره این صف ها معمولاً بین 30 دقیقه تا چندین ساعت  بود . در سایت مختص استریم Twitch بیش از 1 میلیون بازدید از استریمر ها صورت گرفت .

پیش بینی میشود کلیه آپدیت های 15 سال گذشته از زمان اجرای بازی به wow کلاسیک اضافه خواهد شد .
نسخه کنونی بازی 1.12 به نام Drums of War است که در ماه آگوست سال 2006 منتشر شده بود . این نسخه مربوط به زمان قبل از The Burning Crusade می باشد .

کمپانی بلیزارد نیز قصد اضافه کردن realm های بیشتری به نسبت بازیکنانی که به بازی اضافه میشوند دارد ، هر چند که قطعاً باز هم پاسخگوی این میزان بازیکن همزمان نخواهد بود .
همچنین توسعه دهندگان بازی تعداد کاراکترهایی که هر بازیکن در هر realm میتواند بسازد را به 10 کاراکتر برای هر realm همانند نسخه کنونی wow یعنی (Battle Of Azeroth) افزایش داده اند .

اشخاصی که بازی wow کلاسیک برایشان جذاب است با هزینه 15 دلار بصورت ماهیانه میتوانند این بازی را خریداری کنند . همچنین این هزینه به آنها قابلیت دسترسی به نسخه wow کنونی یعنی (Battle Of Azeroth) را نیز میسر میسازد .

ایده ی wow کلاسیک از آنجایی آمد که تعدادی از بازیکنان تصمیم به بازی بر روی سرورهای شخصی خود با نسخه کلاسیک بازی کردند .
در آوریل 2016 کمپانی بلیزارد این سرورهای غیر مجاز را متوقف ساخت و همین امر باعث واکنش شدید طرفداران پر و پا قرص این بازی شد ، اما این باعث شد که توسعه دهندگان بازی به دنبال راه حل مناسبی باشند .
کمپانی بلیزارد برای اولین بار در نوامبر 2017 اعلام کرد که قصد ریلیز wow کلاسیک را دارد و در 26 آگوست از این بازی جذاب رونمایی کرد .

اخبار مربوط به گیم را از طریق ParsVds دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا